vrijdag 29 mei 2009

Nog maar 3 weken te gaan =(

Zo, weer een week voorbij, de tijd vliegt! Nog maar 3 weken werken en over 3 - 3 en halve week ben ik hier alweer weg =(. Heb de afgelopen week echt veel dubbele gevoelens gehad, aan de ene kant wil je ook wel weer naar huis naar je eigen spulletjes en je eigen omgeving, maar aan de andere kant is het zo jammer dat we straks deze mooi omgeving achter ons moeten laten. En wie weet wanneer we weer terug komen... want terug komen gaan we absoluut! Kan deze plek niet achterlaten met het gevoel dat ik nooit meer terug zou komen. Maar we hebben nog een aantal leuke dingen in het vooruitzicht!

Afgelopen week was Emma (die over de paarden op de farm gaat) jarig! Dus we hadden heeeerlijke chocolade taart op de farm =p! 2 zelfs want abi had er ook een gemaakt haha. Maar vanavond viert ze haar verjaardag en joost en ik zijn ook uitgenodigd! We gaan lekker stappen in Cambridge =D en abi haalt ons op. Ben benieuwd hoeveel mensen er komen, want als iedereen komt die het had belooft dan zijn we er wel met ruim 20 mensen! Ik heb d'r echt zin in!

Dan wil ik nog steeds graag een tripje naar londen maken, maar kwam er vanmiddag achter dat het nog duurder is als verwacht! Er stond dat de prijzen per persoon waren, en het aantal nachten had ik al ingevuld, dus ik dacht per persoon voor 2 nachten... Maar dat bleek dus ook nog eens per persoon per nacht te zijn! Waren we iets van 140 euro kwijt voor 2 nachtjes in londen -__- en dan moet je er nog naartoe reizen, je wilt daar nog leuke dingen doen enz enz... behoorlijk duur dus! Weet dus niet of we nou nog gaan of niet, of dat we 1 dagje gaan, mja das zoveel op en neer reizen en dan hou je zo weinig tijd over =( zo jammer...

Afgelopen weekend ook nog wat leuke foto's gemaakt van mij en de geitjes en van ginger de tuinkat! Die is zo lieff! En joost heeft mij gefilmd terwijl ik de geitenmelk demonstratie geef -__- leuk, maar ik vind het verschrikkelijk om mezelf te horen praten =p.
Hier de foto van ginger en ik en mijn geitjes!

Ginger! ..Zzzzzzz...


Ik en m'n baby's ^_^


Vorige weekend was ook het medieval merriment hier op wimpole, het was wel leuk maar stelde niet heel veel voor. Er was op 1 veldje een dorpje opgericht met allerlei tentjes enzo en je kon er wat spelletjes doen enzo. En een groep mensen speelde een toneelstukje ofzo. Best grappig om te zien en kreeg een beetje het elf fantasy fair gevoel ervan =p (baal nog steeds dat we dat hebben moeten missen!). En op het veld aan de overkant was er longbow schieten opgesteld, maar dit 3 pond voor 5x schieten, best duur dus! Een paar foto's ervan komen voorbij in de slideshow rechtsbovenaan.

Ook zijn we vorig weekend aan het sightseeing gegaan in cambridge. We hebben met de bus een rondrit gemaakt langs alle bezienswaardigheden van cambrdige en we hebben met een zogenoemde punt gevaard, is eigenlijk gewoon een gondel net als in venetiƫ. Ook hier hebben we natuurlijk wat foto's van!

Samen in de gondel ^_^


En wat foto's van kings college komen weer voorbij in de slideshow!

Nou dit was het wel weer voor deze week. Tot de volgende keer maar weer!
Doegg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten