vrijdag 19 juni 2009

:'( Bweeeeeehhh :'( Ik wil nog niet naar huis!!

Hier zijn we dan, mijn laatste dagje in engeland, op wimpole estate. Morgen om deze tijd ben ik op het vliegveld, bijna onderweg naar nederland. Ik heb echt een super tijd gehad hier en kan niet bevatten dat het alweer voorbij is. Het is hier zo tof en iedereen is zo aardig, ik wil nog helemaal niet weg! Ik ga iedereen hier zo missen, maar ga zeker proberen contact te houden met iedereen. Helaas is het shire veulen ook nog niet geboren, maar die gaat wel binnenkort komen. Echt zo bagger dat ik dat gewoon moet missen! Als de stage niet was ingekort naar 8 weken had ik het misschien nog wel geboren zien worden =(. Heb de afgelopen nachten ook niet echt super geslapen omdat ik morgen alweer weg moet. Gister zo'n beetje van iedereen op de farm afscheid genomen, maar ik ga straks nog heel eventjes terug, echt het laatste afscheid nemen.
*zucht* zit echt ff in een afscheidsdipje vandaag... Hier zitten we gewoon op het onwijs gave en mooie wimpole estate! En we werken er! Straks ben ik weer in het "gewone" zevenaar, in ons doorsnee huisje... Maarja aan de andere kant heb je wel weer al je eigen dingen terug, maar toch. Alles is dan maar weer "gewoon" en wimpole is gewoon te vet! En ik heb ook gewoon super reacties van Tim en Richard gehad. Iedereen op de farm was duidelijk blij met me, en richard zei dat ik niet alleen door karakter maar ook door mijn manier van werken iedereen's respect had gekregen, en dat vond hij best knap. Ik zei ook, als ik ergens zou willen werken dan is het wel hier! Maarja, om daar maar even je thuisland voor achter te laten... Daarbij, joost wilt niet eens naar engeland omdat engels docent in nederland wilt worden natuurlijk. *zucht* zal moeilijk worden om in nederland net zo'n leuke werkplek voor de toekomst zien te vinden. Maargoed, eerst nogn 2 jaar school, en wie weet wat ik dan allemaal nog tegenkom. Wat zeker is is dat we hoe dan ook hier nog eens terug moeten komen! En hoe eerder hoe beter! En dan kunnen we al onze nieuwe vrienden weer even terug zien.
Maargoed, ik ga dit maar eens even afronden, want ik wil zo ook nog ff naar de farm en wie weet hoelang ik daar rond hang. En moet nog wel wat dingen inpakken, gelukkig is de kleding al meerendeels opgevouwen dus dat scheelt weer. En morgen weer in het "gewone" Holland.
Dat wordt dan weer een tot ziens! en tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten