vrijdag 12 juni 2009

Mijn laatste week alweer!

Ja ja, daar zijn we weer, mijn laatste week alweer! De tijd is echt voorbij gevlogen, heb helemaal niet het idee dat we hier al 2 maanden zijn!
Afgelopen week niet veel bijzonders gedaan. Op zaterdag zijn we wel weer naar cambridge geweest naar de strawberry fair! Er waren overigens weinig strawberries te bekennen haha. Er waren veel standjes met allerlei soorten eten en drinken, en daarnaast allerlei standjes met t-shirts, sieraden en allerlei soorten dingen. Het volk wat er rondliep was voornamelijk alto/hippie volk =p. Achjah, het was wel grappig om even rond te kijken maar erg bijzonder was het niet.

Komende week is vooral om de laatste puntjes op de i te zetten, dus alles afronden voor school enzo. En alles klaarmaken voor vertrek. Afscheid nemen van iedereen, en we moeten een afscheidscake gaan bakken =p. Om er een hollands tintje aan te geven hebben we gekozen om een speculaascake te gaan maken. Ben benieuwd hoe dat gaat worden! Ook wil ik deze week nog even met de camera rond de hele farm en iedereen waarmee ik heb gewerkt een soort afscheidsberichtje laten inspreken op de camera. Toch leuk voor als je weer thuis bent, kan je iedereen toch nog terugzien op de camera.

Wel een leuke engelse uitspraak opgepikt deze week: It's mind over matter, I don't mind and you don't matter. Vond hem wel grappig =p.

Noujah, voor de rest valt er eigenlijk weinig te melden. Ben blij als ik volgende week zonder problemen op dat vliegtuig kom, en dan weer lekker thuis ben. Maar ik ga deze plek zeker wel missen! En de dieren van de farm natuurlijk! En helemaal mijn kleine geitjes =( zou ze zo wel mee willen nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten