zaterdag 6 juni 2009

Derby winner!!

Vanmiddag was in engeland de grote paardenrace van het jaar, de derby! Ik wil de race al wel graag zien maar toen hoorde ik dat je ook in cambridge kon wedden op de race. Noujah paardengek in engeland, grootste race van het jaar, dan moet je dat natuurlijk een keertje doen! Ik had 3 pond ingezet op een leuk paard: Sea the stars en die was ook eerst de favoriet maar vlak voor de race was het de tweede favoriet. Goede winkans dus!
Tijdens de race liep hij voornamelijk 5e en 3e plaats, joost had de hoop toen al een beetje opgegeven, maar ik zag nog wel een mooi eindsprint komen. En ja hoor, na de laatste bocht mooie sprint inzetten naar de eerste plaats!! En Sea the stars won de race! Ik had 3 pond ingezet en kwam met 11,25 pond weer naar buiten lopen =p. Toch een leuke ervaring erbij haha!

1 opmerking:

  1. leuk hoor, nou weer gelderbij is ook niet verkeerd. Me zusje doet ook elke week en die heeft gekste dingen der leven mee gemaakt en ik vind knap van jou!


    Lieneke

    BeantwoordenVerwijderen